عکسها و کلیپها و نظرات عجیب و غریب من
عکسها و کلیپها و نظرات عجیب و غریب من

عکسها و کلیپها و نظرات عجیب و غریب من

My Strange Pictures & Videos

صورتی نارنجی بر آستانه بازار حرم عبدالعظیم

آنروز بعد اظهر وقتی در اطراف حرم عبدالعظیم پرسه می زدم حالتی روحی داشتم . این عکس یک فریم از فیلمی است


که گرفتم . دقیقا بر آستانه بازار . به صورت نارنجی رنگ سمت راست  دقت کنید . خیلی جالب است .


عدسی دوربین

لطفا به عدسی دوربین توجه کنید . دیدید ؟


صورتی با چشمان عجیب و درشت

به قبر مجاور سمت چپ بالا روی شیشه توجه کنید . یک صورت عجیب و غریب به نظر می رسد .


صورتی با زاویه دوربین نه افق

آنروز حالت سبکی عجیبی داشتم و حس می کردم دارم بال می زنم . همانطور هم عکس می گرفتم . و اصلا معلوم نبود


که از چه عکس می گرفتم . حالت عجیبی داشتم . روی وضعیت مسلسل و در حرکت هم عکسبرداری می کردم . حالت


عجیب و غریبی داشتم .